Διαδικτυακό Μάρκετινγκ|Τρόποι και Μυστικά|Social Media; SEO;

Στην εποχή μας το διαδικτυακό μάρκετινγκ-web marketing-είναι πιο σημαντικό από ποτέ για την οποιαδήποτε εταιρεία θέλει να διατηρήσει η ακόμα και να αυξήσει το πελατολόγιο της σε αυτήν την δύσκολη εποχή.

Το ζήτημα όμως είναι κατά πόσο η στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθούν σήμερα οι εταιρείες μπορεί να θεωρηθεί και αποτελεσματική;

Παρακάτω θα βρείτε αρκετά χρήσιμα και ενδιαφέροντα άρθρα.

Συνοπτικά η στρατηγική του διαδικτυακού μάρκετινγκ μιας εταιρείας αναλόγως με τους στόχους που θέτονται μπορεί να είναι πολύπλευρη (online - offline, finctional stories, characters, κλπ) και ίσως κάποιες φορές και πολύπλοκη, βέβαια το παν εδώ είναι η εταιρεία η ο επαγγελματίας που έχει αναλάβει την ευθύνη σχεδίασης να γνωρίζει τι θα πρέπει να κάνει προκειμένου όταν το σχέδιο του τεθεί σε εφαρμογή να αποκομίσει τα μεγαλύτερα δυνατά οφέλη για τον πελάτη του.

Για να θεωρηθεί αποτελεσματική μια διαφημιστική καμπάνια πρέπει να επικεντρώνει σε βασικούς τρόπους.

Συνεχίζοντας παρακάτω θα βρείτε και άλλους χρήσιμους συνδέσμους που θα σας επιτρέψουν να μάθετε ακόμα περισσότερα για το διαδικτυακό μάρκετινγκ.




Θέλετε να κάνετε την διαφορά; | Επικοινωνία



  1. Google+ Εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες που σας δίνει η καινούργια υπηρεσία του Google όπου όπως όλα δείχνουν θα είναι ο βασικός ανταγωνιστής του facebook καθώς ήδη έχει ξεπεράσει τους 400.000.000 χρήστες.

    Πρόσφατα λοιπόν το Google+ επέτρεψε και την δημιουργία σελίδων (μοιάζει λίγο στις σελίδες του facebook) όπου μπορείτε να δημιουργήσετε μια σελίδα για την εταιρεία σας, εδώ σημειώστε ότι είναι αναγκαία η συνύπαρξη όλων των διαδικτυακών κοινωνικών μέσων δικτύωσης γνωστά και ως social media κάτω από μία κοινή στρατηγική η οποία θα είναι άμεσα συναρτημένη με την εκτός διαδικτύου στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθείτε και είναι γνωστή ως offline marketing.


    • Μάθε πως να χρησιμοποιείς το facebook προς όφελος της εταιρείας σου!


  2. Φιλανθρωπικές Δωρεές Σίγουρα όλοι σας έχετε δει διαφημίσεις η έχετε ακούσει για εκδηλώσεις που έχουν φιλανθρωπικό σκοπό και ως συνήθως σπόνσορας είναι κάποια εταιρεία, φυσικά θα αναρωτηθείτε ότι η δική σας εταιρεία είναι τόσο μικρή που δεν μπορεί να οργανώσει η συμμετέχει σε αναλόγου είδους διαφημίσεις η εκδηλώσεις, κάνετε λάθος, όλοι μπορούν.


    Πάντα είναι καλό να δίνεις κάτι πίσω είτε αυτό γίνετε τοπικά είτε παγκόσμια. Όλοι οι πιθανοί χρήστες και αυριανοί υποψήφιοι πελάτες δίνουν αρκετά μεγάλη σημασία σε θέματα που αφορούν την κοινωνική ευαισθησία. 

    Το τελικό αποτέλεσμα είναι η πεποίθηση στον τελικό πελάτη ότι αγοράζοντας τα προϊόντα σας συμμετέχει και αυτός έμμεσα στον κοινωφελή σκοπό, γεγονός που σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.


    Πως να διαλέξετε τον κατάλληλο επαγγελματία για το SEO της ιστοσελίδα σας;


  3. Σχέδιο Δράσης Τα πάντα εξαρτώνται από το πως σκέφτεστε να υλοποιήσετε την στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας σας, τι εννοώ; 

    Οι περισσότεροι επιχειρηματίες δεν έχουν ξεκάθαρο στόχο ως προς το τι πρέπει να κάνουν, βέβαια όλοι θέλουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να είναι πιο κερδοφόρα η επιχείρηση τους, πως όμως σκοπεύεται να το επιτύχετε; τι ακριβώς σημαίνει αυτό για εσάς;


    Έχετε e-shop; δεν δουλεύει όσο καλά θα θέλατε; δείτε τα πιο κοινά λάθη


    Προσδιορίστε τους στόχους σας και μείνετε συγκεντρωμένοι σε αυτούς, έπειτα κοιτάξτε και συνοψίστε όλα όσα κάνετε και θέστε στον εαυτό σας την εξής ερώτηση: 

    Πως όλα αυτά που κάνω συνδέονται με τους αρχικούς μου στόχους; εάν η απάντηση δεν σας οδηγεί πουθενά εγκαταλείψτε τα όλα και ξεκινήστε από την αρχή.



  4. Βίντεο Μάρκετινγκ Γνωρίζετε ότι οι Έλληνες έχουν τα πρωτεία παγκοσμίως στην χρήση του youtube.com; αν όχι τώρα το μάθατε, "Μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις, Ένα βίντεο 2 εκατομμύρια" ναι, και μην το γελάτε καθόλου. 

    Δείξτε τα προϊόντα σας η τις υπηρεσίες σας, δείξτε στον κόσμο πως να κάνει κάτι καλύτερα, δείξτε στον κόσμο τον ιστότοπο σας και αν κάποιο απο τα βίντεο σας προκαλέσει γέλιο μην σας ανησυχήσει καθόλου διότι μέσα στα πιο επιτυχημένα βίντεο είναι και πάρα πολλά που προκαλούν ανάλογες καταστάσεις.


    • Θέλετε να εμφανιστείτε στην πρώτη σελίδα του Google; αλλά δεν ξέρετε πως; Μάθετε εδω

  5. Επικεντρώστε στον Άνθρωπο Όλα τα παραπάνω και οτιδήποτε άλλο κάνετε πρέπει να είναι συνδεδεμένο και επικεντρωμένο στον άνθρωπο, στους υπάρχοντες αλλά και αυριανούς πελάτες σας, πως; απλά ακούστε τους πελάτες σας σε οτιδήποτε έχουν να σας πούν. 

    Kάθε φορά που ζητάνε κάτι και εσείς μπορείτε να το κάνετε κάντε σίγουρο ότι μόλις το κάνετε να μην ξεχάσετε να τους ενημερώσετε.

    Επιτρέψτε τους για παράδειγμα να έχουν γνώμη μέσω ενός "παιχνιδιού" τύπου εσωτερικής δημοσκόπησης να ψηφίζουν για καινούργια προιόντα, τα χρώματα του μαγαζιού, το στύλ του μαγαζιού καθώς και επίσης την δυνατότητα να εκθέτουν την γνώμη τους για διάφορα ζητήματα. 

    Παράδειγμα: Όταν ξεκίνησα να γράφω αυτό το blog ο σκοπός μου ήταν να προσφέρω χρήσιμο περιεχόμενο στους χρήστες που θα το διαβάσουν, ελπίζοντας ότι κάποιοι από αυτούς θα το συστήσουν στους διαδικτυακούς τους φίλους.

    Με αποτέλεσμα το blog μου να αρχίσει να γίνετε γνωστό στην διαδικτυακή κοινότητα και σιγά-σιγά να το επισκέπτονται όλο και περισσότεροι χρήστες με τελικό στόχο να γίνει ένα σημείο αναφοράς που θα μου επιτρέψει να γίνω γνωστός σε ένα ευρύτερο κοινό από ότι είμαι τώρα και να φτιάξω έναν κύκλο εμπιστοσύνης από χρήστες του διαδικτύου όπου από εκεί θα μπορώ πλέον πιο εύκολα να προωθήσω τις όποιες υπηρεσίες και προιόντα διαθέτω.

    Τα παρακάτω tweet είναι μία απόδειξη ότι ο στόχος μου έχει αρχίσει και υλοποιείτε:


    • Πρέπει η επιχείρηση σας να χρησιμοποιεί τα social media;


    • 4 μυστικά επιτυχίας στο διαδικτυακό μάρκετινγκ για εταιρείες; δείτε ποιά είναι

    Έτσι λοιπόν και εσείς με πολλή επιμονή, υπομονή και πάνω από όλα συνέπεια θα πρέπει να λειτουργήσετε ανάλογα προκειμένου η προσπάθεια που κάνετε στο διαδικτυακό μάρκετινγκ να στεφθεί με επιτυχία.
      
    Επίσης ζητήστε από τους πελάτες σας να σας πουν τις ιδέες τους για το πως να διαφημίσετε την επιχείρηση σας και επιβραβεύστε την καλύτερη ιδέα, γενικά κάντε τους πελάτες σας να αισθάνονται ενεργά μέλη της επιχείρησης σας, μόνον έτσι θα αποκτήσετε πιστό πελατολόγιο στην αβεβαιότητα της σημερινής εποχής.

    Τοπική επιχείρηση; δείτε πως να "κυριεύσετε" το Google; απίστευτο; 

Σχόλια