Που να βάλετε τις λέξεις κλειδιά-keywords-για καλύτερη βελτιστοποίηση-SEO

Τον τελευταίο καιρό οι αλλαγές που αφορούν το SEO είναι τόσο συχνές που όσο και αν προσπαθείς να ενημερώνεσαι πάντα κάτι θα σου διαφεύγει, και μέχρι να βρείς τι είναι αυτό που σου διέφυγε η ξέχασες, κάποια καινούργια ενημέρωση SEO απο το Google-Bing τις δύο κυριότερες μηχανές αναζήτησης.

Έχει αλλάξει κάτι τον τελευταίο καιρό όμως όσον αφορά τις λέξεις κλειδιά-keywords-τα οποία είναι ένας απο τους βασικούς παράγοντες βελτιστοποίησης ενός ιστότοπου όσον αφορά την εμφάνιση του στις κύριες μηχανές αναζήτησης;

Παρακάτω αναλύω 5 βασικά πράγματα όσον αφορά τις λέξεις κλειδιά-keywords-και την ορθολογική και σωστή τοποθέτηση αυτών όσον αφορά την πολυπόθητη για όλους μας εμφανισημότητα, ει δυνατόν στην πρώτη σελίδα.

 Εμφανιστείτε στην πρώτη σελίδα του Google-Δείτε μόνοι σας 
Προκειμένου να επιτύχουμε καλύτερο αποτέλεσμα τοποθετούμε τις λέξεις που έχουμε ορίσει ως κλειδιά στις εξής θέσεις:
  1. Στον τίτλο του άρθρου, ιστότοπου, σελίδας αναλόγως του τι κάνουμε εκείνη την στιγμή.
  2. Στις ετικέτες h1-h6
  3. Στις περιπτώσεις εσωτερικής σύνδεσης-internal link-για παράδειγμα αντί για "κάντε κλίκ εδώ" προτιμήστε να χρησιμοποιείτε τις λέξεις κλειδιά που έχετε προεπιλέξει.
  4. Στις meta-ετικέτες στην περιοχή-description-keywords, αν δεν τις χρησιμοποιείτε φροντίστε το περιεχόμενο σας να είναι σωστά διαρθρωμένο διότι το Google (πλέον δεν τις χρειάζεται αλλά τις χρησιμοποιεί αυτόματα) θα γράψει ότι θεωρεί αυτό σωστό, επομένως αν τις χρησιμοποιείτε ακόμα συμπεριλάβετε τις λέξεις κλειδιά και εκεί.
  5. Χρησιμοποιείστε τις σε διάφορα module η ακόμα καλύτερα χρησιμοποιείστε υπερσυνδέσμους-links-στο μενού σας
Τελευταίο και σημαντικό που θα πρέπει να κάνετε είναι να μην χρησιμοποιήσετε τις λέξεις κλειδιά στο περιεχόμενο της σελίδας σας η του άρθρου σας. Γιατί; διότι το περιεχόμενο πρέπει να αντικατοπτρίζει τις λέξεις κλειδιά που έχετε επιλέξει και όχι να τις περιλαμβάνει, θεωρείτε χάσιμο χρόνου και υπάρχει η πιθανότητα να επιτύχετε το εντελώς αντίθετο αποτέλεσμα. Χρησιμοποιώντας τις λέξεις κλειδιά στο περιεχόμενο χαρακτηρίζετε ως υπερφόρτωση και μπορεί να κατηγορηθείτε και για το λεγόμενο-keyword stuffing-ακόμα όμως και να μην γίνει τίποτα απο αυτά που αναφέρω για τις λέξεις κλειδιά στο περιεχόμενο, εάν οι λέξεις κλειδιά-keywords-δεν υπάρχουν στις προαναφερθείσες ενότητες που αναφέρω παραπάνω τότε δεν πρόκειται ποτέ να έχετε ελπίδα εμφάνισης του ιστότοπου σας στα πρώτα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Σχόλια