Τρείς βασικοί τρόποι για μία επιτυχημένη διαφήμιση στο διαδίκτυο

Δεν είναι απαραίτητο σήμερα να έχεις το μπάτζετ της NIKE η οποιασδήποτε άλλης μεγάλης φίρμας για να διαφημιστείς στο διαδίκτυο σε ιστότοπους όπως το Google η το Facebook.

Το όλο θέμα μίας επιτυχημένης διαφήμισης είναι εξαιρετικά απλό και απλά απαιτεί συγκεκριμένη προεργασία η οποία με την σειρά της απαιτεί συνέπεια. Όσοι έχουν κατάστημα-επιχείρηση κάθε μέρα πρέπει να κάνουν συγκεκριμένα πράγματα, όπως: να βρίσκονται συγκεκριμένη ώρα στο μαγαζί τους για να το ανοίξουν, να κάνουν κάποιο είδος προεργασίας; π.χ. καθαρισμό, άνοιγμα ρολλά, κλπ.

Έτσι λοιπόν και το διαδικτυακό κομμάτι της επιχείρησης σας προκειμένου να δουλέψει και να σας αποφέρει τα αναμενόμενα προαπαιτεί και αυτό με την σειρά του κάποια πράγματα.

Ας δούμε όμως τρείς βασικούς τρόπους που είναι το απαραίτητο συστατικό στην επιτυχία οποιασδήποτε επιχείρησης όσο μικρή η μεγάλη είναι αυτή.

Μήπως κοιτάζουμε το δέντρο και δεν βλέπουμε το δάσος;

  1. Για να επιτύχετε πρέπει να γνωρίσετε τους στόχους σας:
    Ο καθένας μας συμφωνεί σε αυτό, το έχετε ξανακούσει και διαβάσει αμέτρητες φορές. Έχετε όμως καθίσει ποτέ να σκεφτείτε τι ακριβώς περιμένετε από την διαφήμιση η τις διάφορες υπηρεσίες που μπορεί να χρησιμοποιείται;

    Μήπως θα θέλατε περισσότερους φάν στην σελίδα σας; περισσότερα like; μήπως ζητάτε περισσότερη δράση στον σχολιασμό των κειμένων-προιόντων σας;

    Έχετε ασχοληθεί στο να δείτε τα στατιστικά στοιχεία της κάθε σας κίνησης; αν σας αποφέρει τα αναμενόμενα; καθήσατε ποτέ να σκεφτείτε ότι ενώ το διαδίκτυο αλλάζει από μέρα σε μέρα μήπως χρειάζεται να κάνετε και εσείς κάποιες αλλαγές ώστε να ακολουθείτε τα νέα δεδομένα;

    Στο τέλος της ημέρας θέλεις να γνωρίζεις τον αντίκτυπο που έχουν οι ενέργειες σου στις πωλήσεις σου και στα έσοδα σου, αν όμως προσεγγίζεις το όλο θέμα με βασική παράμετρο τον αντίκτυπο τότε το μόνο που μπορείς να πετύχεις είναι το τίποτα.
  2. Άκου, Ανάλυσε και ξεκίνησε συζήτηση: 
    Είναι αρκετά σημαντικό να είστε ενεργός ακροατής, δεν έχει καθόλου σημασία αν η εταιρεία σας είναι μικρή η μεγάλη, η αν δεν έχετε κάποια πορεία που μεταφράζετε σε πολύχρονη πείρα στον χώρο σας, όπως και να έχουν τα πράγματα δεν σας απαγορεύει κανείς να παρακολουθείτε τι γίνετε στον χώρο που σας ενδιαφέρει και ιδιαίτερα σε ότι αφορά την εταιρεία σας.

    Αν αυτό σημαίνει για εσάς να διαβάζετε τις δημοσιεύσεις των φάν της σελίδας σας στο facebook τότε κάντε το.

    Εγώ σε αντίθεση θα σας πρότεινα την πιο εύκολη λύση όπου είναι η συστηματική παρακολούθηση των ενεργειών των φάν της σελίδας σας, προσπαθήστε να κατανοήσετε τον λόγο των ενεργειών τους καθώς επίσης και τον αντίκτυπο αυτών.

    Η συμβουλή είναι ότι θα πρέπει να κρατήσετε μη παρωπιδική στάση-ανοιχτό μυαλό-διότι αυτά που θα ακούσετε η καταλάβετε μπορεί να σας εκπλήξουν ευχάριστα η δυσάρεστα.

    ♠ Ψάχνετε πελάτες στο διαδίκτυο; επικοινωνήστε μαζί μου


    Να θυμάστε: Ο χρυσός έχει τέσσερα γράμματα:
    Data (Δεδομένα)


    Όπως καταλαβαίνετε είναι πολύ σημαντικό να ακούμε τι λένε οι άλλοι, στην περίπτωση μας οι φάν της σελίδας μας και πιο σημαντικό ακόμα είναι η ανάλυση αυτών των δεδομένων, έτσι χρησιμοποιώντας την γνώση που αποκτήσατε από την επεξεργασία των ανωτέρω δεδομένων μπορείτε να περάσετε στο επόμενο στάδιο της "συζήτησης" με τους φάν της σελίδας σας το οποίο θα είναι πιο παραγωγικό και χρήσιμο τόσο για την εταιρεία σας όσο και για τους ίδιους.
  3. Ξεκίνα Με Λίγα:
    Ξεκινώντας στο διαδίκτυο χωρίς προηγούμενη εμπειρία και έχοντας στην διάθεση σας ένα αρκετά μεγάλο μπάτζετ αυξάνετε τις πιθανότητες να μετατρέψετε το όνειρο σε εφιάλτη.

    Οι μεγάλες εταιρείες-πολυεθνικές-που το αντίστοιχο τμήμα μάρκετινγκ διαχειρίζεται για παράδειγμα ένα εκατομμύριο ευρώ για διαφήμιση στο Google Adwords, ακόμα προσπαθούν να "βρούν τρόπους" να διαχειριστούν τον "ωκεανό" δεδομένων που τους παρέχετε απο την συγκεκριμένη υπηρεσία.

    Η μέτρηση και η ανάλυση των δεδομένων που λαμβάνουμε απο τα social media πρέπει να ακολουθείτε από μία στοχευμένη διαδικασία με ξεκάθαρους στόχους.

    Για παράδειγμα το facebook προσφέρει ένα αρκετά χρήσιμο εργαλείο τις "Ερωτήσεις" που μέσω αυτών μπορούμε να αποκομίσουμε χρήσιμα συμπεράσματα για διάφορα ζητήματα.

    Tο twitter μας προσφέρει την δυνατότητα να βλέπουμε τι είναι-trend-δηλαδή όποιο θέμα είναι πιο συζητήσιμο την συγκεκριμένη χρονική στιγμή και αναλόγως να συμμετέχουμε στην συζήτηση.

    Κάντε σίγουρο ότι η σελίδα "προσγείωσης" -landing page- είναι σχεδιασμένη ούτως ώστε να εξυπηρετεί τον σκοπό σας που δεν πρέπει να είναι άλλος από την ζήτηση δράσης-δράση χαρακτηρίζετε η αγορά ενός προϊόντος η κάποια προωθητική ενέργεια η κάποια ουδέτερη ενέργεια όπως το κάλεσμα του χρήστη στην τοποθεσία της επιχείρησης συνοδευόμενο από μία προσφορά.

Θέλετε βοήθεια με την διαφήμιση και προώθηση της εταιρείας σας;

697 7729 700 | Στείλε email | Ανδρέας Γιαννάτος

Δευτέρα - Παρασκευή | 9:00 - 19:00

Σχόλια