Facebook Διαφημίσεις: Πως να φτιάξετε καλύτερες διαφημίσεις στο facebook

Σήμερα δεν φτάνει απλά να έχετε διαφήμιση στο facebook , η διαφήμιση πρέπει να είναι δημιουργική και αποτελεσματική για την επιχείρηση σας.

Αν αρχικά αυτό ακούγετε κάτι απλό στην ανάλυση του δεν είναι τόσο απλό όσο δείχνει ότι είναι.

Οι σημερινοί χρήστες έχουν κορεστεί από τις παλαιού τύπου διαφημίσεις, επομένως τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει η διαφήμιση σας είναι τα εξής:

Θα πρέπει να είναι συναρπαστική, μοναδική, φωτεινή, και ίσως λίγο ιδιόμορφη και τολμηρή. Πάνω από όλα όμως θα πρέπει να είναι επαγγελματική και να ενθαρρύνει την συμμετοχή.

Αν θέλετε οι διαφημίσεις σας να καταλήγουν στον σκοπό σας, επικοινωνήστε μαζί μου.
Το να δημιουργήσετε και να ανεβάσετε μια διαφήμιση στο facebook είναι πανεύκολο, όπως πολύ εύκολο είναι να διαλέξετε τον τύπο της διαφήμισης, το κοινό και άλλα πολλά.

Αν λοιπόν όλα είναι εύκολα που είναι το δύσκολο; το δύσκολο και συνάμα το "συστατικό της επιτυχίας" είναι να μπορείτε να ρυθμίσετε και να διευρύνετε το ακροατήριο σας αναλόγως.

Τι σημαίνει όμως αυτό; ας πούμε για παράδειγμα ότι θέλετε να διαφημίσετε διαδικτυακά σεμινάρια; που αφορούν την φωτογραφία;

Πριν αρχίσουμε αναρωτηθείτε αν γνωρίζετε τι ψάχνετε; το λογικό και αυτό που κατά πάσα πιθανότητα θα κάνουν οι περισσότεροι είναι να στοχοποιήσουν χρήστες άνω των 18, που τους αρέσει η φωτογραφία.

Αν θέλετε όμως να προχωρήσετε και να απευθυνθείτε σε ένα μεγαλύτερο κοινό τι θα κάνετε; απλά θα προσθέσετε στην διαφήμιση σας οποιαδήποτε ενδιαφέροντα είναι παρεμφερή του όρου σας, στην περίπτωση μας "φωτογραφία", όπως φωτογραφική μηχανή, φωτογραφίσεις, κοινό που ψάχνει γενικά την εκπαίδευση, κλπ.

Προσέξτε όμως ο στόχος είναι να ρυθμίσετε και διευρύνετε την διαφήμιση σας όχι να την κάνετε γενικής θεματολογίας, δηλαδή περιοριστείτε διερευνητικά και σταδιακά γύρω από τον χώρο σας και επικεντρώστε εκεί.

Πάντα είναι καλό να φτιάχνετε 4-5 διαφημίσεις διαφορετικές μεταξύ τους και να τις εναλλάσσεται ούτως ώστε να μπορείτε να δείτε τι δουλεύει καλύτερα και τι όχι.

Προσπαθήστε η διαφήμιση σας να προσφέρει "οπτική τόνωση", δηλαδή να 'τραβάει' το μάτι και να είναι 'γλυκιά', δεν εννοώ να φωτογραφίσετε ένα ζαχαροπλαστείο απλά δίνουμε σημασία στα χρώματα τα οποία λειτουργούν σε συνάρτηση με το προϊόν-υπηρεσία που πουλάμε (δείτε μερικές εικόνες παρακάτω για να καταλάβετε τι εννοώ)

Παράδειγμα εδώ μπορεί να χαρακτηριστεί η διαφήμιση της καραμέλας Clorets για την κακοσμία της αναπνοής, όπου δείχνει μία γυναίκα που στην θέση της γλώσσας έχει ένα ψάρι!! απολαύστε:


Τι έχει λοιπόν η συγκεκριμένη εικόνα; Είναι απλή και έχει μία γλυκιά χρωματική αντίθεση, προκαλεί γιατί είναι ιδιόρρυθμη, είναι φωτεινή και επίσης τολμηρή μπορεί να πει κάποιος, η συγκεκριμένη διαφήμιση είναι μία από τις πιο επιτυχημένες διαφημίσεις που έχουν γίνει στο facebook.

Ποιο ήταν το επόμενο βήμα των διαφημιστών της εταιρείας;


Αρκετά με τις καραμέλες, το άλλο σημαντικό μέρος της διαφήμισης σας είναι το κείμενο που θα γράψετε σε αυτήν. Υπάρχει ένας μύθος σχετικά που υποστηρίζει ότι όσο πιο μικρό το κείμενο τόσο το καλύτερο, όσοι το εφάρμοσαν κάνουν παρέα στον τιτανικό αυτήν την στιγμή.

Το κείμενο της διαφήμισης πρέπει να είναι συγκεκριμένο και να αναγκάζει τον χρήστη σε δράση, επομένως αυτό που ζητάτε είναι να δώσετε το 'κρέας' του θέματος και να συνεχίζετε με μια ισχυρή έκκληση για δράση.

Πως γίνετε όμως; ας πούμε για παράδειγμα ότι πουλάμε γυαλιά ηλίου; 

Λάθος: έχουμε τα φτηνότερα γυαλιά στην αγορά, με την εγγύηση {όνομα εταιρείας}

Σωστό: Έχουμε μεγάλη ποικιλία σε προσιτές τιμές, υψηλής ποιότητας γυαλιά ηλίου. Ελάτε να δείτε την μεγαλύτερη συλλογή γυαλιών ηλίου.
Με εκτίμηση,

Θέλετε βοήθεια με την διαφήμιση στο Facebook;

697 7729 700 | Στείλε email 

9:00 - 19:00 Δευτέρα - Παρασκευή

Ανδρέας Γιαννάτος Social Profiles:

Σχόλια