Social Media Marketing: 4 Μυστικά Επιτυχίας για εταιρείες

Το ακούτε και το βλέπετε σχεδόν παντού, Τα Social Media είναι το καινούργιο "εδώ" στο Διαδικτυακό Μάρκετινγκ.

Πως όμως μία μικρή επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει με επιτυχία τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης; η αλλιώς social media; από ότι είναι γνωστό σε όλους μας οι μεγάλες εταιρείες ξοδεύουν δεκάδες χιλιάδες η και εκατομμύρια στο διαδικτυακό μάρκετινγκ προκειμένου να διαφημίσουν τις υπηρεσίες τους η τα προϊόντα τους.

Το κλειδί για το μυστικό της επιτυχίας είναι ότι δεν πρέπει να κάνετε βιαστικές κινήσεις χωρίς στόχο, όπως το να κάνετε εγγραφές σε κάθε νέα (η και παλιά αλλά επειδή την μάθατε τώρα την θεωρείτε νέα) ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, πάνω από όλα όμως είναι το γεγονός ότι θα πρέπει να γνωρίζετε τους πελάτες σας, δηλαδή να μπορείτε να κατανοήσετε το ακροατήριο σας.
Αναλαμβάνω υπεύθυνα την διαδικτυακή καμπάνια της εταιρείας σας | Ανδρέας Γιαννάτος™
Facebook | Twitter | Google+
  • Να είστε σε επαφή με τους υπάρχοντες πελάτες σας.
    Μένοντας σε επαφή με τους πελάτες σας θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τι είναι αυτό που είναι αρκετά πολύτιμο για τους πελάτες σας ούτως ώστε να το μοιραστούν στα κοινωνικά τους δίκτυα, αποκτώντας έτσι αρκετά μεγάλη διάδραση, που άλλωστε είναι το αρχικό μας ζητούμενο. Εδώ θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα επινοητικοί ώστε να συνδυάζετε με αρμονικό τρόπο τα θέλω-γούστα με τα προϊόντα-υπηρεσίες που πουλάτε.
  • Χρησιμοποιήστε τους υπαλλήλους σας.
    Οι μεγάλες εταιρείες συνήθως έχουν τμήμα μάρκετινγκ που αναλαμβάνει όλα όσα συζητάμε η εναλλακτικά έχουν την δυνατότητα να προσλάβουν κάποιον επαγγελματία για να κάνει την δουλειά τους.
    Τι γίνετε όμως όταν κάποιος έχει μια πολύ μικρή επιχείρηση και τα φέρνει βόλτα ίσα-ίσα; και ως αποτέλεσμα δεν μπορεί να πληρώσει για να κάνει την δουλειά του; τότε θα πρέπει να εκπαιδεύσει τους υπαλλήλους του που έχουν άμεση επαφή με τους πελάτες του, έτσι πετυχαίνει το εξής: προσέγγιση περισσότερων πελατών με λιγότερη προσπάθεια.
    Ας δούμε όμως ένα παράδειγμα: Υποθέτουμε ότι έχετε μια καφετέρια; εστιατόριο; Αυτό που θα πρέπει να κάνετε σίγουρο είναι ότι το προσωπικό σας γνωστοποιεί στους πελάτες σας ότι έχετε μια σελίδα στο Facebook η ένα λογαριασμό στο Twitter και όπου κρίνει χρήσιμο ενθαρρύνει ακόμα και τον σχολιασμό σε αυτά. Θα πρέπει να αναθέσετε σε έναν υπάλληλο σας την ευθύνη παρακολούθηση σας των λογαριασμών σας στα social media ούτως ώστε να ελέγχονται και να ενημερώνονται καθημερινά, η συγκεκριμένη ενασχόληση απαιτεί περίπου μισή ώρα και αν οργανωθεί σωστά θα σας αποφέρει μέγιστα οφέλη σε βάθος χρόνου.
  • Έντυπα Μάρκετινγκ.
    Στα ήδη υπάρχοντα η στα καινούργια που θα παραγγείλετε μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τους social media λογαριασμού σας σε περίοπτη θέση. Ποια έντυπα εννοώ; Επαγγελματικές κάρτες, τιμοκαταλόγους, διαφημιστικά φυλλάδια προσφορών, αφίσες, κλπ.
    Προσοχή: Μην λέτε απλά "ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΕΔΩ" μην ξεχνάτε ότι έχετε να κάνετε με ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook-Twitter, κλπ) και όχι με μηχανές αναζήτησης (Google-Bing κλπ) για αυτό είναι σημαντικό να περιλαμβάνετε και τον σελιδοδείκτη-URL-της Facebook σελίδας σας η του Twitter λογαριασμού σας.
    Αν θέλετε να συνδεθείτε επιτυχημένα με τους πελάτες σας στον εικονικό κόσμο τότε βεβαιωθείτε ότι τους δίνετε την δυνατότητα να σας βρουν.
  • Περιεχόμενο.
    Περάστε το offline περιεχόμενο σε online, πείτε την ιστορία σας, όλοι έχουν μια ιστορία να πουν και στοιχηματίζω ότι μια εταιρεία όσο μικρή και αν είναι έχει παραπάνω από μια ιστορία για να πει. Σκεφτείτε το εξής: Τι ιστορίες διαβάζετε στις εφημερίδες; από μία σημαντική διάσκεψη για το μέλλον του πλανήτη μέχρι την γάτα της Κάρολ που ανέβηκε στην σκεπή του σπιτιού και πήγε η πυροσβεστική να την κατεβάσει. Λοιπόν; εσείς δεν έχετε κάτι να πείτε;
    Αν σκεφτείτε ξεκάθαρα θα διαπιστώσετε ότι κατά καιρούς, ίσως και πιο τακτικά από αυτό που νομίζουμε, ιστορίες τύπου 'η γάτα στην σκεπή' χρησιμοποιούνται από τις εφημερίδες για να πουλάνε περισσότερα φύλα, συνήθως τα συνδυάζουν με κάποιο πολύ γνωστό πρόσωπο.
    Σήμερα το περιεχόμενο που μοιράζετε εύκολα είναι: Φωτογραφίες, PDF, περιεχόμενο Blog, Διαφάνειες παρουσιάσεων-slideshow.
Αυτές είναι οι βασικές στρατηγικές που θα πρέπει να ακολουθήσει μία μικρή επιχείρηση για να έχει μια ανέξοδη και αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ στα social media.

Social Media Marketing: Αν θέλετε βοήθεια οικονομικά και αποτελεσματικά επικοινωνήστε μαζί μου.

Σχόλια