Web Marketing: Ποιο κοινό θα πρέπει να στοχεύετε και γιατί

Το web marketing η αλλιώς διαδικτυακό μάρκετινγκ έχει μπει για τα καλά στην ζωή μας, καθώς αν παρατηρήσουμε τριγύρω μας τα πάντα κινούνται γύρω από το Google, Facebook, Twitter, Youtube και η λίστα συνεχίζετε.

Γνωρίζετε ότι το κοινό που θα πρέπει να στοχεύετε κυρίως στην διαδικτυακή σας διαφήμιση προκειμένου να φέρετε νέους πελάτες στην ιστοσελίδας σας η στο e-shop σας θα πρέπει να είναι κυρίως γυναίκες;

Μάλλον όχι, για ποιο λόγο όμως πρωτίστως θα πρέπει να στοχεύετε γυναικείο κοινό; διότι οι γυναίκες σύμφωνα με την ανάλυση που παραθέτω παρακάτω είναι πιο ανοιχτές; κοινωνικές; κατά την γνώμη μου ναι, στο να προβούν σε κάποια κίνηση, είτε αυτή η κίνηση είναι ένας απλός σχολιασμός είτε είναι κάποια αγορά.
Από παλιά υπήρχε το στερεότυπο ότι οι γυναίκες είναι πιο κοινωνικές από τους άνδρες, γιατί όμως το λέω αυτό; διότι είναι αυτές που σχεδιάζουν τα πάντα σε γιορτάσια, γενέθλια, αγαπούν την συζήτηση, κρατάνε την οικογένεια ενωμένη, εννοώ σχέσεις με συγγενείς, και ασφαλώς όταν βρεθούν πίσω από έναν υπολογιστή τότε τα πρωτεία κοινωνικότητας σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία ξεφεύγουν κατά πολύ από τα αντίστοιχα δικά μας.



Απολαύστε:

Η σύγκριση έγινε λαμβάνοντας υπόψιν τον μέσο όρο των ενηλίκων στο διαδίκτυο.

  • Οι γυναίκες είναι περισσότερο πιθανό - 8% - να έχουν δικό τους blog, ενώ οι άντρες είναι λιγότερο πιθανό -9%- να έχουν δικό τους blog.
  • Οι γυναίκες -18%- είναι περισσότερο πιθανό να ακολουθήσουν η να τους αρέσει στα social media κάποια εταιρεία ενώ οι άνδρες είναι λιγότερο πιθανό -21%- να τους αρέσει η ακολουθήσουν την εταιρεία.
  • Οι γυναίκες είναι περισσότερο πιθανό -6%- να έχουν κάποιον λογαριασμό σε κάποιον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης-social media-ενώ οι άνδρες είναι λιγότερο πιθανό -7%- να μην διατηρούν κάποιον λογαριασμό.
  • Επίσης οι γυναίκες είναι περισσότερο πιθανό -12%- σε σύγκριση με τους άνδρες που είναι λιγότερο πιθανό -14%- να αγοράσουν κάτι που είδαν στην τηλεόραση η το ίντερνετ.
Τι σημαίνουν όμως αυτά τα στατιστικά για εσάς; ότι αν δεν στοχεύετε στην διαφήμιση σας το γυναικείο κοινό, τότε ήρθε η ώρα να το κάνετε. Πως όμως μπορείτε να το κάνετε;
  • Στα social media προτιμήστε να συνδέεστε με γυναίκες και (προσοχή όχι μέσω του προσωπικού σας λογαριασμού, μόνο μέσω του εταιρικού) δημοσιεύστε περιεχόμενο που να αρέσει στο γυναικείο κοινό, πως; σκεφτείτε για ποιο λόγο θα αγόραζε μία γυναίκα το προϊόν/υπηρεσίας σας; και γράψτε την σκέψη σας.
  • Δείτε στον τομέα που έχετε την επιχείρηση σας αν υπάρχουν γυναίκες που έχουν ξεχωρίσει στον συγκεκριμένο τομέα και ψάξτε να δείτε εάν έχουν κάποιο ιστολόγιο, αν ναι πηγαίνετε και σχολιάζετε εποικοδομητικά καταχωρώντας το link του ιστολογίου-ιστότοπου σας, εναλλακτικά αν δεν μπορείτε να βρείτε τις κορυφαίες του είδους βρείτε ιστολόγια όπου το αναγνωστικό κοινό στον μεγαλύτερο βαθμό του είναι γυναίκες, φυσικά εννοείτε το θέμα των ιστολογίων να είναι παρεμφερή του τομέα σας.
  • Γενικά στην καθημερινότητα της επιχείρηση σας μην ξεχνάτε τις γυναίκες (παράδειγμα: την ημέρα της γυναίκας-8 Μαρτίου-φτιάξτε μία αφίσα που να λέει απλά και ωραία ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ και βάλτε την στην βιτρίνα σας), αν πουλάτε B2B και δείτε ότι σε κάποια επιχείρηση η επικεφαλής είναι γυναίκα προσεγγίστε χωρίς δεύτερη σκέψη.
  • Συνδυάστε στον ιστότοπο σας το online marketing με το offline marketing, τους διάφορους λογαριασμούς σας στα social media, καλό θα είναι να προσφέρετε και την επιλογή της εκτύπωσης, έτσι ώστε να είναι εύκολο για τους πελάτες σας είτε να σας βρούν είτε να αγοράσουν κάτι από εσάς.
  • Ξοδέψτε λίγο απο τον χρόνο σας για να αξιολογείσετε-rating- η να ασκήσετε κριτική-review-σε διάφορους ιστότοπους που είναι παρεμφερή στον τομέα σας. Ενθαρύνετε τους πελάτες σας να ασκούν κριτική στην λειτουργία σας η τα προιόντα-υπηρεσίες σας, ανταποκριθείτε σε ότι πούν με μία θετική προσέγγιση και συμμετέχετε στην συζήτηση.
Αν χρειαστείτε βοήθεια με το web marketing της εταιρείας σας, επικοινωνήστε μαζί μου.

Σχόλια